środa, 6 lipca 2016

PRZEPRASZAMY

Nie wiemy jak dużo osób to przeczyta, ale mamy nadzieję, że jeszcze ktoś tutaj jest!
jesteś?
Jesteś?
JESTEŚ?
daj nam znać, prosimy?

OGÓLNIE
Jak sam tytuł mówi, PRZEPRASZAMY
Tak wiemy, nawaliłyśmy po całej linii
Ostatni rozdział ponad miesiąc temu
NALEŻY NAM SIĘ NIEZŁY OPIEPRZ
rozdział jest już prawie napisany
brak naszej obecności był spowodowany
*brakiem weny
*brakiem czasu
*rokiem szkolnym
ALE JESTEŚMY, ŻYJEMY
także możemy liczyć na jakiś odzew z waszej strony?
jak tam mijają wakacje?
bardzo jesteście na nas źli?
kochacie nas jeszcze?
MAMY NADZIEJE, ŻE KTOŚ ODPISZE CHOCIAŻ KROPKĘ!
Z poważaniem
Sylwia i Basia, dwa duże leniwce



4 komentarze:

  1. Jestem i czekam na kolejny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecna! :D
    Jestem i rozumiem was. Wena czasami jest, a czasami nie. Sama to często przechodzę.
    Mam nadzieję, że dodacie szybko nowy rozdział, na który czekam od dłuższego czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem, jestem ^^ A zła nie jestem xD
    Czeeekaaammm <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy ma ciężkie chwile, wybaczam! Czekam na was!

    OdpowiedzUsuń