sobota, 28 stycznia 2017

Notka pożegnalna (?)


Nie będziemy owijać w bawełnę - zawieszamy, albo raczej zamykamy bloga. Od dłuższego czasu wena kompletnie nam nie dopisuje, a wszyscy wiemy, że najgorsze co może być to pisać rozdział na siłę. Co z tego wyjdzie? Tak, nic. :)))) Szczerze mówiąc, dużo lepiej prowadziło nam się poprzedniego bloga, miałyśmy mniejszą presję jeżeli chodzi o szkołę i sprawy prywatne, także wszystko było cud miód. Teraz, kiedy o takim frywolnym życiu możemy sobie pomarzyć, nie zostaje nam nic innego jak zakończyć coś, co może niezbyt umyślnie zaczęłyśmy.
Jak sami widzicie, że blog 'zszedł na psy' :))) Nowy rozdział- 1 komentarz pod nim, co absolutnie nas nie motywowało do dalszego działania. Czy ktoś to przeczyta? Nie mamy bladego pojęcia.
 Ale w tym właśnie momencie.
Drogi czytelniku, chcemy ci z całego serduszka podziękować za każdy komentarz, za każde wejście na tego bloga i poświęcenie mu trochę czasu. Jesteśmy bardzo, ale to bardzo wdzięczne za to, że nas tak cieplutko przyjęliście. Za brak żadnych negatywnych uwag, dziękujemy.
 Ale też BARDZO PRZEPRASZAMY, za wszystkie błędy, za to, że rozdziały były dodawane tak rzadko, mimo wszystkich obietnic. Wybaczycie?
Myślimy, że jeszcze kiedyś spotkacie nas w duecie na bloggerze.
Kochamy was mocniutko misiaczki!
Mamy nadzieję, że do następnego!

1 komentarz:

  1. Ja tu jestem! :)
    Szkoda, że zamykacie tego bloga, ale doskonale was rozumiem, bo sama nie miałam już weny na swojego i zakończyłam go. W sumie Blogger już wywarł i mało osób coś tu publikuje. Już żaden z blogów, które czytałam, nie jest aktywny. Cóż widocznie faza na Raurę przeszła. Mi już tak. Chyba po prostu z niej wyrosłam.
    Jeśli chcecie jeszcze kiedyś poczytać moje historie, to zapraszam na moje konto na Wattapdzie. Nazywam się tam milky_way_2000 i już niebawem zacznę tam zupełnie nowe opowiadanie. Będzie to fantazy. Książka będzie mieć tytuł: Wielka Czwórka: Przeznaczenie. Może zajrzycie? Byłoby mi bardzo miło. :)

    OdpowiedzUsuń